Instal·lacions

A l’Escola Ferreries hi ha tres patis, amb espais diferenciats, on els alumnes s’agrupen per edats.

L’edifici té tres plantes i és funcional, amb unes aules molt grans cosa que ajuda a fer diferents tipus d’activitats, sense barreres arquitectòniques i adaptat a qualsevol discapacitat motriu (ascensor, lavabos,…).

A la planta baixa  hi trobem:

• El cos on hi ha les dependències de gestió, instal·lacions i serveis: consergeria, secretaria, direcció, sala de mestres, despatx de l’AMPA, menjador, cuina i diversos lavabos.
  • Dues aules d’educació infantil, una aula de racons, un gimnàs, l’aula de religió i l’aula d’acollida.

La primera planta està dividida en dues zones:

• A la primera zona hi trobem 4 aules ordinàries d’infantil i una aula d’educació especial, i les escales d’emergència. A l’altra zona hi trobem: l’aula de música, l’aula d’anglès, la d’informàtica, la biblioteca, el laboratori i 6 aules ordinàries i diversos lavabos.

La segona planta:

• Hi trobem 10 aules ordinàries i diversos lavabos.