Anem a la ràdio

capture-20150225-111238

Els alumnes de 5è anem a Ràdio Tortosa.

El grup A, el divendres 20, i el B, el divendres 27.

Tots dos grups, hem estant preparant diferents propostes per a poder participar en una emissió. Hem treballat i preparat la notícia, l’entrevista, el debat, la falca publictària i la prensentació de cançons.

Aquí podeu escoltar el programa que va preparar 5èA.

Petits artistes

Els alumnes de cinquè van participar al programa  infantil ‘Petits artistes’ del Canal21 Ebre.

Van parlar del valor de l’amistat i de la importància que té en la nostra vida.

El diari Cop d’ull també ens va dedicar una plana:

CARNAVAL 2015

El divendres, 6 de febrer va començar el Carnaval de l’Escola Ferreries. Des de l’aula de música s’ha muntat una comparsa de músics que acompanyaran el rei Carnestoltes i les seues companyes durant la setmana carnavalera.

El discurs ha estat elaborat per alumnat de sisè. Han estat ells mateixos els encarregats de transmetre’l a tota l’escola. Per primera vegada s’ha fet al gimnàs. Encabat han anat per les classes a repartir les ordres que caldrà complir per compertar la disfressa per divendres vinent, dia 13.