SORTIDA AL PORT

LA SORTIDA AL PORT
Els alumnes de 5è B de l’escola Ferreries vam anar al Port el dia 27 de setembre. Ens van acompanyar dos mestres de l’escola, la Carme i la Raquel, i dos monitors del Camp d’Aprenentatge, l’ Óscar i el Josep. Vam quedar tots per sortir a les  9h del matí des de la farinera en autobús. Estavem molt contents i emocionats per ser la primera sortida del curs.
La primera parada va ser a la Garriga, on vam fer una activitat d’olorar plantes ( romer, espígol, farigola,…). Després, vam parar a l’Alzinar per esmorzar i fer un joc de conèixer la vegetació típica del lloc ( pi blanc, heura, coscoll,…). A continuació, vam anar al Portell per veure les vistes de la comarca. En totes les parades vam mesurar l’altitud i la temperatura.
Més tard, l’autobús ens va deixar al refugi de la UEC. Vam haver de fer senderisme en parelles seguint les pistes del camí fins arribar a la font del Mascar. Allí vam dinar i vam jugar una estoneta.
Finalment, vam agafar l’autobús, que ens esperava al camí, a les 15.45 h . Vam arribar a les 16.30 h a la farinera on tots els pares ens esperaven. Vam arribar contents i cansats. Va ser un dia inoblidable.

Els alumnes de  5èB