JA ARRIBA EL NADAL!

Aquests últims dies hem decorat els passadissos del nostre cicle amb motius nadalencs. A la classe de religió hem fet figuretes del pessebre amb plastilina; a la classe de plàstica hem utilitzat pasta per fer estrelles i decoracions per a l’arbre.

ESTADA POBLET 2010-2011

Aquest curs 2010-2011 els alumnes de sisè hem anat a l’estada de Poblet els dies 1,2 i 3 de desembre. Durant aquests dies al camp d’aprenentage vam fer tallers d’arquitectura i de dansa. També vam visitar el Monestir de Poblet, la ciutat de Montblanc i la cova de Font Major.
Aquí teniu unes fotografies en les que podeu veure moments de l’estada a Poblet.

ESTADA POBLET 2010-2011

Aquest curs 2010-2011 els alumnes de sisè hem anat a l’estada de Poblet els dies 1,2 i 3 de desembre. Durant aquests dies al camp d’aprenentage vam fer tallers d’arquitectura i de dansa. També vam visitar el monestir de POblet, la ciutat de MOntblanc i la cova de Font Major.