EL BARÇA

Un dels últims dies de classe abans de les festes de Nadal, l’IES JOAQUIM BAU ens va tornar a invitar a veure jugadors de bàsquet!!
Aquesta vegada, van ser del BARÇA!!
I qui va anar a veure’ls al pavelló vam ser els de 5è, ja que els de 6è ja havien anat a veure els del DKV JOVENTUT.
També ens van explicar com entrenen i en vam veure una demostració.
Fins i tot, algú va tenir la sort de poder-los veure de més a prop!

ESTADA A POBLET

Durant els dies 26, 27 i 28 de novembre, els de 6è vam anar tres dies a Poblet.
Vam estar allotjats a l’alberg Jaume I de l’Espluga de Francolí.
Amb els i les mestres del Camp d’Aprenentatge dels Monestirs del Císter i els de la nostra escola que ens van acompanyar vam aprendre moltes coses sobre el Monestir de Poblet, l’art romànic, el gòtic i la ciutat medieval de Montblanc.
L’últim dia també vam visitar la Cova de la Font Major, a l’Espluga, on neix el riu Francolí.
Van ser tres dies meravellosos que no oblidarem mai. Segur.

XERRADA SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC

El dia 24 de novembre, a tots els i les alumnes del cicle superior, ens van fer una xerrada sobre el canvi climàtic, les seves conseqüències i les mesures que hem de prendre les persones per tal de fer el nostre planeta un lloc millor per viure.