Projecte Magnet: 🏫Escola Ferreries i l’HTVC 🏥

Aquest vídeo resum plasma el treball diari del Programa Magnet a les aules, el qual ens permet desenvolupar projectes educatius innovadors i molt enriquidors per al nostre alumnat. L’aliança amb l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta dona l’oportunitat a l’escola de fer servir el coneixement científic, social i de la salut com a eix del procés d’aprenentatge.

Com ja sabeu, apostem per l’aprenentatge competencial a través de metodologies globalitzades com el treball per projectes, els espais d’aprenentatge i el treball cooperatiu, els quals fomenten el desenvolupament autònom de cada infant.

Coeducació a Cicle Superior

Aquest mes de maig, l’alumnat de cicle superior ha rebut formació sobre coeducació mitjançant les arts escèniques participant en el taller (R)evolucionem el gènere.
Pretenem aconseguir tombar els estereotips sexistes i arribar a una perfecta igualtat entre gèneres, ètnies, cultures i classes.
Gràcies @cia.sinergia per dur-lo a… Llegeix més»