Els millors moments de la festa de Carnaval que vam fer a l’escola el divendres a la tarda.

Podeu anar a l’àlbum web de Picasa fent clic a la presentació i visionar les fotos més grans.També

si voleu,les podeu descarregar.

CARNAVAL A L’ESCOLA

5 thoughts on “CARNAVAL A L’ESCOLA

• Quin goig veure totes aquestes abelles i marietes tant guapes i somrients! Es nota que us ho esteu passant molt bé i gaudiu de la festa. Com m’hagués agradat compartir-ho amb vosaltres ! Fins ben aviat.

( Ah! Enhorabona a les senyores han quedat unes disfresses O.K.!)

• Estan super guapos!!. Mª Jose torna a publicar la foto de la classe si us pla ja que Nuria s´ha decepcionat al veure que ella no està. Ahir va estar una bona estona mirant totes les fotos i dient el nom de tots els que surten.

• Estan tots super macos i les caretes han estat una sorpresa molt bonica. Ahir la Nuria es va estar molta estona mirant les fotos i dient el nom de tots els que surten. Sembla increible com es coneixen tots encara que siguen de cursos diferents. Si us plau torneu a publicar la foto del 1B ja que la Nuria s´ha decepcionat una mica en veure que només sortia l´altra classe.
    Conchita

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *