BARÇAKIDS

Els alumnes de l’Escola Ferreries podran gaudir de l’activitat BarçaKids aprofitant que hi seran duran uns 15 dies a la ciutat de Tortosa.
Els alumnes de Quart i Primer de Primària assistiran a aquestes activitats….i us anirem informant.

IMG_1682
El dia 30 de Març els alumes de 4t van fer una vista al Poliesportiu Firal de Remolins de per a conèixer i aprendre sobre els valor amb el programa Barçakids de la Fundació del FC Barcelona.

IMG_1692
L’objectiu prioritari és fomentar i consolidar els valors través dels principis pedagògics de l’esport i del joc en equip.

IMG_1694
Els pedagogs de Barçakids van emprar activitats dinàmiques i innovadores amb l’esport com a eix vertebrador per treballar en aquest cas el concepte del TREBALL EN EQUIP.
Per als alumes de 4t , al final del dia, l’objectiu era assolir el concepte del TREBALL EN EQUIP mitjançant diferents tasques i activitats utilitzant un dels esports que ofereixen ( en aquest cas el futbol) per créixer a nivell personal i de grup.
Al mateix temps ens van anomenar i parlar de 4 valors més : el respecte, l’ambició, la humilitat i l’esforç.

A continuació us deixem enllaços on podreu anar descobrint activitas i aprenentatges sobre els valors treballats el dia de la visita i moltes més sorpreses!!!!

JORNADA DE CONVIVÈNCIA I VISITA DE L’ESCOLA SANT JORDI DE JESÚS

Com es tradició en aquest darrers cursos hem realitzat una jornada de convivència amb els alumnes de l’Escola Sant Jordi de Jesús.
Aquest curs abans de finalitzar el segon trimestre i van ser rebuts pels nens i nenes de 5è de l’escola i vam realitzar el partit de futbol sala i altres activitats. A més vam compartir un temps en esmorzar i gaudir de les instal•lacions del centre amb ells.
Properament els alumnes de l’Escola Ferreries realitzarem la visita al centre de Jesús.
Aquí us deixem fotos de la trobada.
IMG_1433

Patinatge sobre gel

Abans de les vacances nadalenques els alumnes de l’escola dins de l’horari lectiu d’Educació Física van aprofitar per realitzar una activitat  en poca pràctica a  les nostres terres , EL PATINATGE SOBRE GEL.

L’objectiu era , iniciar als alumnes en el patinatge sobre gel.

Aprofitant  que el Consell Esportiu del Baix  Ebre dins del PLA CATALÀ DE L’ESPORT  va organitza aquesta activitat  els nens i nenes de quart de primària fins a sisè van gaudir de les instal·lacions que hi havien a la plaça del Ajuntament .

A continuació us deixem algunes de les imatges.

VISITA CB CANTARIES

EL CB CANTAIRES dins de la promoció de l’esport del BASQUET dins dels centres educatius ens va visitar a l’escola per a que tots els alumnes d’Educació primària tinguessin oportunitat de practicar aquest esport.

IMG_0086                     IMG_0070

Ens van visitar membres del cos tècnic i jugadors del 1r equip així com els entrenadors dels equips base.  Tots ells van realitzar exercicis i tasques entretingudes i divertides a  tots els nostres alumnes.

IMG_0024

IMG_9975

Els nens van finalitzar l’activitat demanant signatures als jugadors del CB CANTAIRES en un ambient molt agradable, i realitzant una visita a les aules de P3.

IMG_0044 IMG_0093

Volem donar les gràcies per la iniciativa d’aquestes activitats per a poder donar a conèixer als nens nous aprenentatges dins de l’àmbit de l’activitat física i l’esport.

“L’esforç no és un pal.”

El passat Dimarts  10 de Novembre durant el matí vam rebre la visita de l’esportista Dolça Oller i la periodista Àngels Fabregas.

Es va realitzar una xerrada amb el títol  “l’esforç no és un pal.”

Àngels ens va comentar com havia sorgit el projecte i quina era la idea de transmetre els valors i l’esforç als alumnes de primària.

IMG_0281

Dolça Oller es una triatleta ,de Valls , va explicar com havia compaginat els estudis amb l’esport, les seves experiències personals i quines dificultats havia tingut… a més del sacrifici que havia fet en les seves etapes a l’escola, a l’institut i a la universitat, per poder compaginar l’esport amb els estudis,els amics …

IMG_0288
Durant la xerrada els alumnes van poder visualitzar vídeos de l’esport que realitza Dolça, i van poder manipular el material que s’utilitza per fer triatló.

A continuació us deixem la foto grupal dels alumnes de sisè amb l’esportista.

IMG_0385

ZUMBA KID’S

Els alumnes de 4t de Cicle Mitjà i els alumnes de sisè aquest curs han pogut gaudir de l’activitat de promoció de ZUMBA KID’S  gràcies a la monitora COIA , de TORTOSASPORT.

Els nens i nenes durant la sessió d’Educació física han a treballat aspectes curriculars d’una manera diferent i divertida on s’han divertit amb la música i el ritme a més d’aprendre una coreografia senzilla i entretinguda.

Agraïm al coordinador d’activitats i la monitora de Tortosasport per la seva participació i predisposició horària  per poder fer gaudir als alumnes de l’escola d’aquesta activitat

IMG_9870

IMG_9877

PROMOCIÓ HANDBOL CE TORTOSA

Aquest curs 2015-16 hem encetat les activitats de promoció de diferents esports I activitats de caire físic i  motriu amb la visita del Centre Esports Tortosa, amb l’esport del HANDBOL

IMG_0441Durant les últimes dues setmanes del mes de Setembre membres del cos tècnic del club, amb el seu coordinador al capdavant han realitzat sessions de MINIHANBOL.

En Aquestes sessions han participat tots els alumnes de Primària amb unes sessions on hi havia una petita explicació a l?aula en un POWER POINT i a continuació els nens i nenes realitzaven activitats a les pistes del centre .

L’activitat finalitzava amb uns partidets de MINIHANDOL.

IMG_0443

Volem donar les gràcies al CE TORTOSA per la seva participació en les classes d’Educació Física i fer promoció d’un esport que té molta participació  a l’escola amb els equips que hi participen als JOCS ESPORTIUS ESCOLARS.