Eina 2.0: Fent murs virtuals amb Padlet

Avui vull presentar una nova eina que estic utilitzant a les classes de cicle superior per a fer el recull de les cerques d’informació: aquesta es diu Padlet. Potser a algú li sonarà més el nom de Wallwisher, que utilitzaven abans els creadors d’aquesta eina col.laborativa.

Els principals avantatges d’aquesta eina són:

• No requereix d’un registre o “login” per als alumnes, encara que tenim diverses opcions per a restringir l’accés a cada mur amb contrasenya o altres.
  • És molt visual per als xiquets i xiquetes, ja que es tracta d’un mur que ocupa tota la pantalla, com el mural que puguem tindre a casa per a enganxar notes amb xinxetes.
  • La informació que els alumnes escriuen al mur és totalment controlable per l’administrador/a o mestre/a.
  • És totalment interactiu i fácilment es poden enganxar imatges, vídeos de youtube, etc.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *